RPG site
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
RPG site

RPG site

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Oefen shit

3 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Oefen shit Empty Re: Oefen shit zo maa 10, 2013 9:57 am

Elseline

Roxie Milders

Trrrrrrrr. Roxie gooide de wekker door tegen de muur zodat hij eindelijk zou stoppen met dat irritante geluid. Snel kwam ze overeind, kleedde zich aan en pakte snel een pak crackers uit de kast. Ik moet echt eerder mijn wekker zetten ik kom altijd te laat op mijn werk. Mijn baas zal wel weer boos zijn dat ik weer te laat ben Ze zat in de bus en keek of ze nog berichten had van iemand eerder vanmorgen heeft ze er nog geen tijd voor gehad. Kwaad las ze het bericht dat ze vroeg vanmorgen al had gehad van haar ex vriend Max. Lieve Roxie ik mis ons zo erg het spijt me dat ik je zoveel pijn heb gedaan maar kunnen we misschien nog een keer afspreken? Ik houd nog zo veel van jou. Roxie kreeg tranen in haar ogen. Waarom.... waarom.... steeds als ze hem weer was vergeten kreeg ze weer een berichtje met: ik hou van je, zullen we het nog eens proberen? Boos werd ze bij de gedachten wat hij haar had aangedaan, heel erg boos. Ze hadden 3 jaar een relatie gehad en al die tijd heeft hij ook nog een ander gehad, niet een nee wel tien. Nooit en dan ook nooit zal ze nog iets met hem willen beginnen. Eens een bedrieger altijd een bedrieger vind Roxie.

2Oefen shit Empty Re: Oefen shit za maa 09, 2013 2:07 am

nikkyjumpinggirl

Diablo Malleno

Eenmaal thuis gooide hij zijn spullen op de bank en legde hij het eten in de koelkast. Hij besloot even te douchen, al was hij niet echt van plan om vanavond nog iets te gaan doen, behalve op de bank hangen. Hij pakte zijn kleding, zette de douche aan en stapte daar onder. Hij voelde het warme water op zijn koude huid, al was het een beetje een raar gevoel, omdat hij het temperatuur verschil wel merkte, maar het voor hem gewoon een rare waarneming was. Na een paar minuten kwam hij onder de douche vandaan en droogde hij zichzelf af. Hij trok zijn kleding aan, vrij nette kleding, omdat hij er eigenlijk altijd wel netjes uit zag, zelfs als hij niet van plan was weg te gaan, wist je natuurlijk nooit of er zomaar nog iemand binnen zou komen vallen. Toen hij klaar was liep hij naar beneden en liet hij zichzelf languit op de bank zakken. Hij zette de televisie aan, al was het nu al duidelijk dat er niet veel boeiends te zien was. Maar hij moest iets doen om zichzelf bezig te houden. Langzaam vielen zijn ogen dicht, ondanks dat hij geen slaap nodig had, het was wel lekker om af en toe gewoon rustig te liggen.

3Oefen shit Empty Re: Oefen shit do maa 07, 2013 10:43 am

Elseline

Naam: Roxie Milders
Geslacht: Vrouw
Mens/Vampier/Anders: Mens
Leeftijd: 20
Mensenbloed/Dierenbloed: mensenbloed
Uiterlijk: knap meisje met lang blond haar en blauwe ogen ong. 165cm

Roxie Milders

Het was een gezellige boel in de kroeg altijd vonden Roxie en haar vriendinnen. Ze kwamen hier altijd als ze nog even gezellig wat met z'n allen gingen drinken. Meiden: 'Ik ga naar huis morgen weer een lange dag en het is al laat.' Langzaam liep Roxie over straat langs de vele mensen die op straat liepen. Meestal liep ze zonder ook maar iemand aan te kijken snel naar huis, maar als ze toch even om zich heen kijkt valt haar oog op iemand. Ze probeert hem aan te kijken maar kijkt strak voor zich uit, er was iets met hem. Roxie was nog diep in gedachten toen opeens iemand haar vast hield en haar smeekte nooit meer bij haar weg te gaan. Roxie duwde hem bij haar weg en liep snel door naar huis. Ze pakte haar sleutel stak hem in het sleutelgat en stapte haar appartement binnen. Het was een oud verrot appartement waar je eigenlijk niet in zou mogen wonen, maar aangezien ze niet zoveel geld heeft kan ze niets beters betalen. Snel verkleedde Roxie zich en liep naar bed, maar kon niet in slaap komen steeds maar moest ze aan die ene jongen denken die ze zag lopen over straat. Hij had iets, iets vreemds het was niet iets wat je uit kon leggen. Hopelijk kom ik hem binnenkort nog wel een keer tegen!

4Oefen shit Empty Re: Oefen shit do maa 07, 2013 10:31 am

Ceeltju

Naam: Elvira Mellow
Geslacht: Vrouw
Mens/Vampier/Anders: vampier
Leeftijd: lijkt 20
Mensenbloed/Dierenbloed: mens
Uiterlijk: poeeeeppppp
Innerlijk: pooeeeeeepppp
*Extra informatie: miauw
*Foto: grrrwaff

Elvira Mellow

Het was donker buiten. Pikdonker. De meeste normale mensen hielden zich nu schuil in hun veilige huis. Vele jongeren gingen wel uit of hingen overal rond op straat, maar eigenlijk iedereen wist wel dat dit niet bepaald een veilige buurt was. Wat er 's nachts altijd gebeurde was vrijwel onduidelijk voor de meeste mensen. Ze wisten dat er redelijk vaak mensen verdwenen en nooit meer terugkwamen. De politie had enorm veel vermiste mensen, maar Elvira was een van de personen die zeker wist dat de politie die vermiste mensen toch nooit terug zou vinden. Zij was een van de personen die ervoor zorgde dat er juist mensen vermist raakten. In de nacht was zij juist een van de weinige die zich redelijk veilig voelde. Ze zag er normaal uit. Lichtblond haar, lang, tot bijna aan haar kont. Felblauwe ogen. Heel licht van kleur. In de late avond uren waren er wel eens jongens die haar lastig vielen, vaak ook omdat ze veel te veel op hadden qua alcohol en drugs. Maar geen van al die jongens leefde nog. Helaas kwam ze soms ook soortgenoten tegen. Daar was ze altijd wat minder blij mee, want die jongens waren precies hetzelfde als mensen. Alleen een stuk sterker. Door mede vampieren werd ze heel af en toe ook lastig gevallen. Maar ze was geen meisje dat het allemaal maar liet gebeuren. Echt niet. Ze was sterk voor een meisje, zelfs voor een vampier. En dat bleef ze trainen.
Soortgenoten had ze niet echt wat mee. Ze zag soortgenoten eigenlijk alleen maar als vijanden, waarschijnlijk was dat zo omdat ze vampier was geworden door een stel stomme jongens die haar ook nog een tijd vastgehouden hadden. Ze kon meer overweg met mensen. Tot ze dorst kreeg. Want die dorst kon ze nog altijd niet de baas zijn, al was ze nu al tig jaar vampier.

http://www.aacgphoto.weebly.com

5Oefen shit Empty Re: Oefen shit do maa 07, 2013 10:12 am

nikkyjumpinggirl

Naam: Diablo Malleno
Geslacht: man
Mens/Vampier/Anders: Vampier
Leeftijd: ziet er uit als ongeveer 25, maar is eeuwen oud.
Mensenbloed/Dierenbloed: mensenbloed
Uiterlijk: geen foto en geen omschrijving want daar heb ik geen zin in, maar dat doe je normaal gesproken hier.
Innerlijk: Dat kan je invullen, maar meestal wijk je hier toch vanaf omdat je tijdens het rpgen het personage vormt.
*Extra informatie: Niks
*Foto:Ook niet.

Diablo Malleno

Hij liep op een rustig tempo over straat, zijn handen in zijn zakken gestoken. Het was laat in de avond, de meeste mensen zaten binnen op de bank, alleen de jongeren liepen over straat, opzoek naar een gezellige kroeg om naar toe te gaan. Zo ging het eigenlijk elke avond in de stad, het maakte niet eens uit of het weekend was of niet, het was eigenlijk elke avond druk. Dronken mensen zwalkten over straat, maar hij besteedde er totaal geen aandacht aan. Zijn blik was strak voor zich gericht, zijn donkere ogen stonden wat mysterieus, al was dat op niemand in het bijzonder gericht. Hij haalde even snel een hand door zijn zwarte haren heen, om daarna kort om zich heen te kijken. Hij haalde langzaam adem, de geur van mensenbloed was altijd sterk als je door de stad liep, gelukkig had hij er niet zo veel last van, zo lang ze een normale afstand bewaarden. Hij was bijna thuis, zijn huis lag aan de rand van de stad. Het was eigenlijk absurd groot voor hem alleen, maar hij had geld genoeg, dus wat maakte het ook uit? Hij vond het een mooie plek om te wonen, en hij genoot wel van de luxe, al was het voor hem niet noodzakelijk. Hij besloot nog wat eten te halen, niet voor hemzelf natuurlijk, maar voor de huishoudster en eventuele gasten die hij zou kunnen krijgen. Hij stapte de supermarkt op de hoek van de straat binnen, de supermarkt die eigenlijk dag en nacht open was, omdat hier toch in de nacht ook veel leven was, de stad was er groot genoeg voor. Hij pakte wat levensmiddelen, vrij standaard dingen, en daarna liep hij naar de kassa. De vrouw achter de kassa was iemand die hij vaker zag, en hij glimlachte even vriendelijk naar haar. ‘Prachtige avond om nog even over straat te lopen, maar past u op? Het is wel gevaarlijk, en in de nacht wordt het alleen maar erger…’ sprak de vrouw tegen hem, en hij kon niet voorkomen dat er even een grijns op zijn gezicht stond. Ze had geen idee dat hij misschien wel één van de gevaarlijkste wezens hier in de omgeving was. ‘Natuurlijk pas ik op, dat doe ik altijd, toch bedankt voor het advies,’ zei hij vriendelijk tegen haar, om daarna zijn spullen te pakken en uit de winkel te lopen.

6Oefen shit Empty Oefen shit do maa 07, 2013 10:01 am

nikkyjumpinggirl

Wil je meedoen in deze RGP? Dat kan natuurlijk altijd.
Wel moet je dit even in vullen.

Naam:
Geslacht:
Mens/Vampier/Anders:
Leeftijd:
Mensenbloed/Dierenbloed:
Uiterlijk:
Innerlijk:
*Extra informatie:
*Foto:

Alles met * is niet verplicht. Zonder * wel.

• REGELS
- Minimaal 3 regels typen.
- Duidelijk laten zien wat praten is en wat de beweging is.
- Niet ieder wezen heeft een speciale kracht!
- Heel veel plezier hebben.
- Hou het enigzins realistisch. Niet te veel gaves, geen perfecte personen en niet te overdreven spelen.
- Baby's kan, maar hou het zeldzaam en spreek niet te veel in detail. Mens x vampier is ook zeldzaam, maar heeft een grotere kans dat het lukt dan vampier x vampier.
- Ze leven in de staat California. Houd daar een beetje rekening mee.
- Het weer word vergelijkbaar gespeeld als dat we hier in Nederland hebben.
- Sinds kort mag je ook andere 'wezens' spelen, maar laat het een beetje passen in een 'realistische' wereld. Dus geen elfjes, eenhoorns of wat dan ook.

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum: